Pesan kakak buat adik

10/10/2011 02:37:00 PM


Bismillahirrahmanirrahim.


Assalamualaikum and greetings to all.

Okay, I know this is a lil bit late. My brother's birthday was on Saturday. But I kinda don't have that time to update my blog. yeah right..sorry =='

Nama adik saya Asyraf Effendy bin Azmi. Lahir pada 8 Oktober 1995 which by the way saya tak ingat langsung. Tapi, yang pasti dia dilahirkan sebagai bayi yang comel, dan membesar sebagai orang yang besar.

Dari kecik, saya dah pesan kat dia "Jangan merokok!".

"Kalau ada awek, cakap kat kakak!" okay..part ni memang kena tegaskan dengan lebih. no coupling2 ye dek..

Dan dari kecik saya dah pakaikan dia.....skirt.. okay.. my mistake. I was a kid back then ~ ^-^''

Rasanya masa kecik saya banyak habis dengan dia. Main rumah2 dengan dia. Main camping2 ngan dia. Even buat apa2 saya tarik dia *I was a harsh sis..teehee~

But now, he's grown bigger and taller.. ouch~ well, I hope he gets smarter and please jadi anak yang soleh ye dik.. :)

I'm sorry if I was mean to you. but ouh well, I'll always be.. so, here goes nothing. Sanah helwah. May Allah bless you now and forever ^^

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Blog Archive