Makin tua, makin taat.

8/20/2012 07:44:00 PM

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum dan salam ukhuwah :)

Oh, mood raya masih terserlah. Ditambah dengan kehadiran si kenit yang mencuit hati, memang lain terasa Syawal kali ini.

Baby abang saya ya. Not mine. Hew~


Oh and 1st Syawal was on 19th August which is my birthday. Phew~ Rasa tua. Seriously ^-^''

But anyhow, had a cake (resipi rahsia as always~) Thanks Along and Kak Huda. I just knew me and my cousin share the same birth date. Tanjoubi omedetou!

Tak lupa, jazakumullahu khairan kathiran. For those yang wish, yang doakan, yang doa senyap2 tanpa pengetahuan saya (kot2 ada) and to my mum yang dah susah payah besarkan anak dara dia seorang ini.
And Aisyah Munirah yang keep asking for forgiveness coz she forgot my birthday, daijoubu~ Saya okay saja.. No worries la dear. Jom date !

To cik Raihan yang kononnya tak nak wish (sengaja buat lupa).. kan dah tertidur waktu nak call tu.. huhu~
Tak apa, nanti kita jumpa :)


And to my senior (nama dirahsiakan) yang dok doakan orang kahwin awal = ='' Saya tetap bukan spesis dia.
Thanks a lot doakan zauj yang soleh untuk adik dia yang masih tak berapa nak matang ni. Remember, don't speak about munakahat again. Ever~



And raya still going on, malam ni nak buat tahlil dengan saudara mara. Hope Allah will always bless us. Amin~

Doakan saya ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman dan bertaqwa. Amin ya Rabb~




You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Blog Archive