Ziarah,

6/14/2012 08:14:00 PM

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum and salam ukhuwah.

Hari ini, Allah beri kesempatan untuk terus bernafas. Menyirup udara pagi di bumi Petaling Jaya seterusnya menuju ke Bandar Tasik Selatan dan bertemu dengan sahabat2 yang lain di sana.

Cuma, janjinya pukul 10 pagi. Alih-alih hampir tengahari baru dapat kami bergerak bersama-sama menuju ke Kajang dan seterusnya ke destinasi yang dituju, Bangi.

Wan Dzuumyra. Sabar menunggu kami di rumahnya. Kami dah janji nak melawatnya yang kemalangan beberapa hari lepas. Alhamdulillah, perancangan yang dirancang telah Allah permudahkan. So, dapatlah kami bertemu dengan Dzuum dalam keadaannya yang makin pulih. Masih bertongkat, harapnya dapat buang tongkat tu bila dah masuk CFS la ya ^-^

Perjalanan kali ini memang kecoh. Tak boleh duduk diam semuanya. Sampai kat rumah Dzuum pun masih kecoh. Tapi itu yang best, sekurang-kurangnya membuahkan rasa senang, biah yang happening. Terasa ceria. Bagi semangat pada kawan supaya cepat-cepat sembuh. Harap Dzuum kuat, dan sayangi diri, jangan zalimi diri. Makan ubat, jangan lupa :D

Jumpa juga Izzah dan bertemu kawan baru, Fatihah namanya. Awesomenya, Allah sememangnya jadikan pertemuan itu indah. Hope we can keep on being friends.

Dan ta'aruf dipanjangkan dengan adanya ziarah ini. Allah, you are verily the best planner ever!


Let the pictures tell you the story~


Kak Mal malu :P

BTS (Jalan Gosip) omo~

the one at the back dekat piano (buat bising je Umar~)

rancak berbual ^-^


 (Kak Mal, me, Dzuum, Izzah, Fatihah, Abg Amir, Umar, Abg Afzal dan Abg Afeez)
So, mostly dapat gambaran macam mana accident itu berlaku. And mashaAllah how amazing she can survived it and recovered so fast after the operation. Semoga Allah melindungimu.

p/s: Dzuum dapat coklat sampai 2 kotak. Happy dia ^-^ and of course a card with full of wishes and du'a ~


You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Blog Archive