aisyahmunirah;

6/12/2010 11:05:00 PM


eh2..ada apa eh hari ni? haha..bola laa.. korea menang! wuhhooooo!!!
eh2..silap2.. nk cakap pasal seseorang nih. *obviously based on the title laa..haha ;P

I have many friends..lots of friends. despite the fact I'm totally screwed up with some of my oldies but it turned to be a great start to gather new friends since I entered seseri.

moving to my subject..whom I rather call Aimun. first2 jumpa..ish..aku da tak ingat laa. tapi..dia nmpak sgt *wow..up class dak ni..haha ;P
takot wey nak tegor..xpasal2 jadi laen kang.
2010: kau ngan aku satu dorm.
haha..tak kenal kao lagi then lepas mcm2 benda yang kite langsung xjangka happenned kita teros rapat kan?

>kao laa geng bilik tv

>kao laa geng mkn kuey teow goreng *which btw..kao tak makan sayur rupenye! ish3

>kao laa geng aku study memalam.

>kao laa tempat aku luah perasaan *ehh..bukan romantik2 tuh..haha

>kao laa yg selalu bagi aku nasihat. emm2..

>kao laa yang selalu bagi aku biskut munchy's free2 lak tu..thanks aww ;)

> senang citer..kaaaaaaooo jelaa..

>tak dilupa..kao jugak laa yg nyanyi2 tu..haha. awkward. *not u..me.

anyway..kao memang sentiasa ada..dan selalu ada bila2 masa pon.

and thanks selama ni kao da banyak tolong aku and comfortkan hati aku

....
and one more thing dear..kalau ade probs jangan simpan sorang2..I'll always ready to be a good listener or maybe a sort of good advisor.

once again...
thanks for everything.

HAPPY BIRTHDAY> SWEET SEVENTEEN>SENIOR DAY
HOPEFULLY..YOU'LL ACHIEVE WHAT YOU ALWAYS HOPE FOR.
I'll always pray for you and bee and ally as well ;D
and hope you'll find a great guy too.
*lupakan je dak tu..k? banyak lagi kumbang di taman. lol xD

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Blog Archive